Twoje pytania
Nasze odpowiedzi
Żywotność paska rozrządu zależy od marki i modelu samochodu oraz od stylu jazdy. Każdy producent rekomenduje czas i przebieg, po którym powinna nastąpić wymiana paska. Zazwyczaj wymiana jest zalecana po upływie najpóźniej 5 lat. Jeżeli dużo jeździsz, będziesz musiał/a go wymienić pomiędzy 80.000 a 160.000 km, przed upływem 5 lat.
Jakiekolwiek uszkodzenie paska rozrządu kwalifikuje go do natychmiastowej wymiany. Sprawdź w instrukcji lub książce serwisowej, jakie są rekomendacje producenta odnośnie wymiany paska. Jeżeli nie masz pewności, odwiedź nas.
Silnik Twojego samochodu to skomplikowany mechanizm, który składa się z wielu ruchomych części. Często mają one ze sobą bezpośredni kontakt. Np. tłoki poruszają się w cylindrach, trąc o ich ściany wewnętrzne.
Olej silnikowy jest środkiem smarnym, który ułatwia ten proces i nadaje ruchomym częściom odpowiedni poślizg. Pomimo tego, tarcie wciąż występuje, jego efektem jest obecność opiłków stali, które są odprowadzane przez olej.
Proces smarowania i oczyszczania sprawia, że olej powoli się wypala, a jego parametry się obniżają. Jego poziom w silniku spada i dlatego należy go regularnie uzupełniać, a co pewien czas wymieniać.
Jeżeli kontrolka akumulatora zaświeci się, może to oznaczać usterkę układu ładowania. Alternator może nie działać prawidłowo lub akumulator wymaga wymiany. Oba przypadki wymagają sprawdzenia przez mechanika. Jeżeli akumulator całkowicie zawiedzie, nie będziesz mógł uruchomić samochodu.
Badanie zazwyczaj trwa 45-60 minut. Niektóre warsztaty Eurorepar Car Service dysponują własnymi Stacjami Kontroli Pojazdów z poczekalniami dla klientów. Jeżeli chcesz zaczekać na miejscu na wynik badania, powiedz nam o tym – będziemy informować na bieżąco, na jakim etapie jest kontrola.
Może być kilka przyczyn takiego zachowania się układu klimatyzacji. Nasi specjaliści regularnie zajmują się identyfikacją takich problemów, dlatego nie zwlekaj i umów się na wizytę już dziś – znajdź Twój warsztat.
Twoje pytania
Żywotność paska rozrządu zależy od marki i modelu samochodu oraz od stylu jazdy. Każdy producent rekomenduje czas i przebieg, po którym powinna nastąpić wymiana paska. Zazwyczaj wymiana jest zalecana po upływie najpóźniej 5 lat. Jeżeli dużo jeździsz, będziesz musiał/a go wymienić pomiędzy 80.000 a 160.000 km, przed upływem 5 lat.
Jakiekolwiek uszkodzenie paska rozrządu kwalifikuje go do natychmiastowej wymiany. Sprawdź w instrukcji lub książce serwisowej, jakie są rekomendacje producenta odnośnie wymiany paska. Jeżeli nie masz pewności, odwiedź nas.
Silnik Twojego samochodu to skomplikowany mechanizm, który składa się z wielu ruchomych części. Często mają one ze sobą bezpośredni kontakt. Np. tłoki poruszają się w cylindrach, trąc o ich ściany wewnętrzne.
Olej silnikowy jest środkiem smarnym, który ułatwia ten proces i nadaje ruchomym częściom odpowiedni poślizg. Pomimo tego, tarcie wciąż występuje, jego efektem jest obecność opiłków stali, które są odprowadzane przez olej.
Proces smarowania i oczyszczania sprawia, że olej powoli się wypala, a jego parametry się obniżają. Jego poziom w silniku spada i dlatego należy go regularnie uzupełniać, a co pewien czas wymieniać.
Jeżeli kontrolka akumulatora zaświeci się, może to oznaczać usterkę układu ładowania. Alternator może nie działać prawidłowo lub akumulator wymaga wymiany. Oba przypadki wymagają sprawdzenia przez mechanika. Jeżeli akumulator całkowicie zawiedzie, nie będziesz mógł uruchomić samochodu.
Badanie zazwyczaj trwa 45-60 minut. Niektóre warsztaty Eurorepar Car Service dysponują własnymi Stacjami Kontroli Pojazdów z poczekalniami dla klientów. Jeżeli chcesz zaczekać na miejscu na wynik badania, powiedz nam o tym – będziemy informować na bieżąco, na jakim etapie jest kontrola.
Może być kilka przyczyn takiego zachowania się układu klimatyzacji. Nasi specjaliści regularnie zajmują się identyfikacją takich problemów, dlatego nie zwlekaj i umów się na wizytę już dziś – znajdź Twój warsztat.