Twoje pytania
Nasze odpowiedzi
Zaawansowane zużycie opon i niski poziom ciśnienia mają zasadniczy wpływ na zużycie paliwa. Ogumienie jest wydajne tylko, gdy ciśnienie jest odpowiednie. Jeżeli jest zbyt niskie, opony mają nieprawidłowy kontakt z nawierzchnią, tarcie zwiększa się. Zużycie paliwa wzrasta nawet o 20%. Zbyt wysokie ciśnienie również podwyższa spalanie. Sprawdź, czy poziom ciśnienia odpowiada rekomendacjom producenta. Znajdziesz je w instrukcji obsługi lub na specjalnej naklejce we wnętrzu samochodu (przykładowo na ramie drzwi lub klapce wlewu paliwa).
Jeżeli bieżnik jest zużyty, opony nie będą działać poprawnie. Pogarsza się przyczepność, zwiększeniu ulega zużycie paliwa, zwłaszcza podczas przyspieszania.
Najprawdopodobniej amortyzatory są zużyte lub uszkodzone. Gdy działają poprawnie, zapobiegają nadmiernym przechyłom nadwozia podczas jazdy. Niewielkie ruchy karoserii są naturalne, jednak gdy zauważysz różnicę w trzymaniu się drogi i prowadzeniu, należy niezwłocznie skonsultować się z mechanikiem.
Samochód z niesprawnym zawieszeniem nie zachowuje się prawidłowo, dodatkowo ma to wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
Badanie zazwyczaj trwa 45-60 minut. Niektóre warsztaty Eurorepar Car Service dysponują własnymi Stacjami Kontroli Pojazdów z poczekalniami dla klientów. Jeżeli chcesz zaczekać na miejscu na wynik badania, powiedz nam o tym – będziemy informować na bieżąco, na jakim etapie jest kontrola.
Żywotność paska rozrządu zależy od marki i modelu samochodu oraz od stylu jazdy. Każdy producent rekomenduje czas i przebieg, po którym powinna nastąpić wymiana paska. Zazwyczaj wymiana jest zalecana po upływie najpóźniej 5 lat. Jeżeli dużo jeździsz, będziesz musiał/a go wymienić pomiędzy 80.000 a 160.000 km, przed upływem 5 lat.
Jakiekolwiek uszkodzenie paska rozrządu kwalifikuje go do natychmiastowej wymiany. Sprawdź w instrukcji lub książce serwisowej, jakie są rekomendacje producenta odnośnie wymiany paska. Jeżeli nie masz pewności, odwiedź nas.
Może być kilka przyczyn takiego zachowania się układu klimatyzacji. Nasi specjaliści regularnie zajmują się identyfikacją takich problemów, dlatego nie zwlekaj i umów się na wizytę już dziś – znajdź Twój warsztat.
Twoje pytania
Zaawansowane zużycie opon i niski poziom ciśnienia mają zasadniczy wpływ na zużycie paliwa. Ogumienie jest wydajne tylko, gdy ciśnienie jest odpowiednie. Jeżeli jest zbyt niskie, opony mają nieprawidłowy kontakt z nawierzchnią, tarcie zwiększa się. Zużycie paliwa wzrasta nawet o 20%. Zbyt wysokie ciśnienie również podwyższa spalanie. Sprawdź, czy poziom ciśnienia odpowiada rekomendacjom producenta. Znajdziesz je w instrukcji obsługi lub na specjalnej naklejce we wnętrzu samochodu (przykładowo na ramie drzwi lub klapce wlewu paliwa).
Jeżeli bieżnik jest zużyty, opony nie będą działać poprawnie. Pogarsza się przyczepność, zwiększeniu ulega zużycie paliwa, zwłaszcza podczas przyspieszania.
Najprawdopodobniej amortyzatory są zużyte lub uszkodzone. Gdy działają poprawnie, zapobiegają nadmiernym przechyłom nadwozia podczas jazdy. Niewielkie ruchy karoserii są naturalne, jednak gdy zauważysz różnicę w trzymaniu się drogi i prowadzeniu, należy niezwłocznie skonsultować się z mechanikiem.
Samochód z niesprawnym zawieszeniem nie zachowuje się prawidłowo, dodatkowo ma to wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
Badanie zazwyczaj trwa 45-60 minut. Niektóre warsztaty Eurorepar Car Service dysponują własnymi Stacjami Kontroli Pojazdów z poczekalniami dla klientów. Jeżeli chcesz zaczekać na miejscu na wynik badania, powiedz nam o tym – będziemy informować na bieżąco, na jakim etapie jest kontrola.
Żywotność paska rozrządu zależy od marki i modelu samochodu oraz od stylu jazdy. Każdy producent rekomenduje czas i przebieg, po którym powinna nastąpić wymiana paska. Zazwyczaj wymiana jest zalecana po upływie najpóźniej 5 lat. Jeżeli dużo jeździsz, będziesz musiał/a go wymienić pomiędzy 80.000 a 160.000 km, przed upływem 5 lat.
Jakiekolwiek uszkodzenie paska rozrządu kwalifikuje go do natychmiastowej wymiany. Sprawdź w instrukcji lub książce serwisowej, jakie są rekomendacje producenta odnośnie wymiany paska. Jeżeli nie masz pewności, odwiedź nas.
Może być kilka przyczyn takiego zachowania się układu klimatyzacji. Nasi specjaliści regularnie zajmują się identyfikacją takich problemów, dlatego nie zwlekaj i umów się na wizytę już dziś – znajdź Twój warsztat.