Twoje pytania
Nasze odpowiedzi
Mógł wystąpić problem z katalizatorem lub sondą lambda. Sonda jest zlokalizowana w układzie wydechowym i pozwala na regulację dopływu właściwych ilości powietrza i paliwa do silnika. Gdy jest uszkodzona, kalkulator wtrysku paliwa nie otrzymuje odpowiednich komunikatów. Jednostka napędowa przechodzi w tryb awaryjny, prędkość pojazdu zostaje ograniczona do 40 km/h.
Jeżeli usterce ulega katalizator, spaliny nie są w odpowiedni sposób oczyszczane. Silnik w takim przypadku również przejdzie w tryb awaryjny.
W obu przypadkach skontaktuj się jak najszybciej z warsztatem Eurorepar Car Service. Nasi specjaliści zdiagnozują problem i zaproponują optymalne rozwiązanie.
Światła ksenonowe to rozwiązanie stosowane od stosunkowo niedawna w nowoczesnych samochodach. Emitują światło, którego barwa jest bardziej zbliżona do światła dziennego, niż ta pochodząca z żarówek halogenowych. Są znacznie mocniejsze i mają dłuższą żywotność niż tradycyjne żarówki.
Żarnik reflektora ksenonowego ma nietypową budowę. Zawiera gaz ksenon i pracuje pod napięciem 20.000 V (tradycyjna żarówka – 12 V).
Nasi mechanicy chętnie pomogą, gdy zajdzie potrzeba wymiany żarnika.
Żywotność paska rozrządu zależy od marki i modelu samochodu oraz od stylu jazdy. Każdy producent rekomenduje czas i przebieg, po którym powinna nastąpić wymiana paska. Zazwyczaj wymiana jest zalecana po upływie najpóźniej 5 lat. Jeżeli dużo jeździsz, będziesz musiał/a go wymienić pomiędzy 80.000 a 160.000 km, przed upływem 5 lat.
Jakiekolwiek uszkodzenie paska rozrządu kwalifikuje go do natychmiastowej wymiany. Sprawdź w instrukcji lub książce serwisowej, jakie są rekomendacje producenta odnośnie wymiany paska. Jeżeli nie masz pewności, odwiedź nas.
Jeżeli kontrolka akumulatora zaświeci się, może to oznaczać usterkę układu ładowania. Alternator może nie działać prawidłowo lub akumulator wymaga wymiany. Oba przypadki wymagają sprawdzenia przez mechanika. Jeżeli akumulator całkowicie zawiedzie, nie będziesz mógł uruchomić samochodu.
Badanie zazwyczaj trwa 45-60 minut. Niektóre warsztaty Eurorepar Car Service dysponują własnymi Stacjami Kontroli Pojazdów z poczekalniami dla klientów. Jeżeli chcesz zaczekać na miejscu na wynik badania, powiedz nam o tym – będziemy informować na bieżąco, na jakim etapie jest kontrola.
Twoje pytania
Mógł wystąpić problem z katalizatorem lub sondą lambda. Sonda jest zlokalizowana w układzie wydechowym i pozwala na regulację dopływu właściwych ilości powietrza i paliwa do silnika. Gdy jest uszkodzona, kalkulator wtrysku paliwa nie otrzymuje odpowiednich komunikatów. Jednostka napędowa przechodzi w tryb awaryjny, prędkość pojazdu zostaje ograniczona do 40 km/h.
Jeżeli usterce ulega katalizator, spaliny nie są w odpowiedni sposób oczyszczane. Silnik w takim przypadku również przejdzie w tryb awaryjny.
W obu przypadkach skontaktuj się jak najszybciej z warsztatem Eurorepar Car Service. Nasi specjaliści zdiagnozują problem i zaproponują optymalne rozwiązanie.
Światła ksenonowe to rozwiązanie stosowane od stosunkowo niedawna w nowoczesnych samochodach. Emitują światło, którego barwa jest bardziej zbliżona do światła dziennego, niż ta pochodząca z żarówek halogenowych. Są znacznie mocniejsze i mają dłuższą żywotność niż tradycyjne żarówki.
Żarnik reflektora ksenonowego ma nietypową budowę. Zawiera gaz ksenon i pracuje pod napięciem 20.000 V (tradycyjna żarówka – 12 V).
Nasi mechanicy chętnie pomogą, gdy zajdzie potrzeba wymiany żarnika.
Żywotność paska rozrządu zależy od marki i modelu samochodu oraz od stylu jazdy. Każdy producent rekomenduje czas i przebieg, po którym powinna nastąpić wymiana paska. Zazwyczaj wymiana jest zalecana po upływie najpóźniej 5 lat. Jeżeli dużo jeździsz, będziesz musiał/a go wymienić pomiędzy 80.000 a 160.000 km, przed upływem 5 lat.
Jakiekolwiek uszkodzenie paska rozrządu kwalifikuje go do natychmiastowej wymiany. Sprawdź w instrukcji lub książce serwisowej, jakie są rekomendacje producenta odnośnie wymiany paska. Jeżeli nie masz pewności, odwiedź nas.
Jeżeli kontrolka akumulatora zaświeci się, może to oznaczać usterkę układu ładowania. Alternator może nie działać prawidłowo lub akumulator wymaga wymiany. Oba przypadki wymagają sprawdzenia przez mechanika. Jeżeli akumulator całkowicie zawiedzie, nie będziesz mógł uruchomić samochodu.
Badanie zazwyczaj trwa 45-60 minut. Niektóre warsztaty Eurorepar Car Service dysponują własnymi Stacjami Kontroli Pojazdów z poczekalniami dla klientów. Jeżeli chcesz zaczekać na miejscu na wynik badania, powiedz nam o tym – będziemy informować na bieżąco, na jakim etapie jest kontrola.